اخبار نشر>>
تبلیغات و اقناع

تبلیغات و اقناع

در «تبلیغات و اقناع» تمام ایده‌های مهم و کلاسیک آمده است، با مثال‌هایی فراوان برای درک هر چه بهتر آنها. دانشجویان و علاقه‌مندان به ارتباطات، تبلیغات، علوم‌سیاسی و گرافیک مخاطبان اصلی این اثر هستند. شما پس از خواندن «تبلیغات و اقناع» به نقش تأثیرگذار تبلیغات در جهان امروز و زندگی خود پی خواهید برد.
روش های تحقیق کیفی در علوم ارتباطات

روش های تحقیق کیفی در علوم ارتباطات

نويسندگان: تامس ليندلف، برايان تيلور - مترجم: عبدالله گيويان
تکنولوژی رسانه ای از منظر انتقادی

تکنولوژی رسانه ای از منظر انتقادی

مترجم: احد عليقليان- ويراستار علمي: بيژن عبدالکريمي
نظریه ها و پژوهش های ارتباط جمعی

نظریه ها و پژوهش های ارتباط جمعی

نويسنده: الکسیس اس. تن - مترجم: نعيم بديعي
تبلیغات و اقناع

تبلیغات و اقناع

نويسندگان:گارث جاوت، ویکتوریا اٌدانل
Designed and Developed by DORHOST

استفاده از کلیه مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.